CLUBUL SPORTIV MUNICIPAL ORADEA, informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achizitioneze direct conform art. 43 din H.G. 395/2016 din catalogul electronic ”Furnituri de birou, rechizite si materiale necesare desfasurarii activitatii Clubului Sportiv Municipal Oradea”

Nr. 1041 din 15.11.2017
Aprobat
Sere Serban Traian
Presedinte

ANUNT INTENTIE

CLUBUL SPORTIV MUNICIPAL ORADEA, informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achizitioneze direct conform art. 43 din H.G. 395/2016 din catalogul electronic ”Furnituri de birou, rechizite si materiale necesare desfasurarii activitatii Clubului Sportiv Municipal Oradea” pentru activitatea curenta a Clubului Sportiv Municipal Oradea.
si invita operatorii economici sa-si inregistreze ofertele in SEAP cu respectarea art. 44 din H.G. 395/2016 pana la data de 17.11.2017 .

Va fi consultat urmatorul Cod CPV : : 39263000-3 – Articole de birou
Valoarea estimata achizitie: 2732.66 lei cu tva
• Ofertantii interesanti isi pot inregistra oferta pe codul CPV : 39222100-5 cu denumirea “Furnituri birou CSM Oradea “ trimitand si o informare catre Clubul Sportiv Municipal Oradea prin e-mail :csmoradea2010@gmail.com

Atasat Anexa pret unitar produs si pretul total per produs, Caiet de sarcini

Publicarea prezentului anunt are rol de informare/publicitate, nu obliga autoritatea contractanta si nu exclude de la achizitie operatorii economici deja inscrisi in catalog (daca este cazul). Scopul acestui anunt este acela de a determina operatorii economici sa-si inscrie ofertele de pret in catalogul electronic astfel incat la data demararii achizitiei directe si a verificarii catalogului electronic autoritatea contractanta sa fi intreprins toate demersurile pentru a se asigura ca sunt operatori inscrisi in catalogul electronic care sa-i satisfaca necesitatea de produse, servicii, lucrari.

Ulterior publicarii prezentului anunt autoritatea contractanta va aplica prevederile art 43-46 din HG 395/2016

4.caiet de sarcini furnituri
Anexa papetarie